بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیررضا
1:39
جمعه 18 بهمن 1392

 بازی تام رایدر Tomb Raider GOTY Edition

نTomb Raider GOTY Edition 1 دانلود بازی تام رایدر Tomb Raider GOTY Edition

|نسخه ی MULTI 13 – SC بدون نیاز به نصب|

نام بازی: Tomb Raider GOTY Edition
پلتفورم : pc
ژانر: اکشن
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Square Enix
حمایت توسط : Square Enix
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
از ابتدای شکل گیری صنعت بازیسازی تا کنون، تقریباً هر چه بر تعداد قهرمانان مرد در بازی ها افزوده شده، حضور شخصیت های زن در آن ها کمرنگ بوده، زیرا این تفکر همواره وجود داشته که زن ها به خاطر احساسات قوی و بیش از حد عاطفی، پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان قدرتمند را ندارند. این روند تا قبل از سال ۱۹۶۰ میلادی همچنان پابرجا بود.

 

 اما با عرضه عنوان Tomb Raider و جهانی شدن آن، معادلات به هم ریخت و برای اولین بار شاهد درخشش یک زن بودیم. لارا کرافت (Lara Croft) شخصیتی بود که جای خالی اش به شدت در میان قهرمانان بزرگ این صنعت احساس می شد و Eidos با خلق چنین عنوان و شخصیتی خود را جاودانه کرد.او دختری است که به هیچ وجه اسیر و گرفتار احساسات زنانه اش نبوده و هیچ وقت اشک هایش مشاهده نشده یا حتی ترس در وجودش جایی نداشته است. لارا همواره یک زن مستقل و قوی بوده و هیچگاه در تصمیم گیری دچار تزلزل نشده است. او ماجراهای فوق العاده خطرناکی را پشت سر گذاشته و اکنون پس از غیبتی نسبتاً طولانی، در سال ۲۰۱۳ بازگشته، اما بسیار متفاوت تر از آن چیزی که از او انتظار می رود. ایده بازسازی عناوین بزرگ، بسیار جالب توجه و مثبت به نظر می آید، زیرا چندی پیش Ninja Theory با DmC ثابت کرد که چطور می توان به یک IP بزرگ جان تازه ای بخشید و تجربه ای متفاوت در یک مجموعه را رقم زد.

info دانلود بازی تام رایدر Tomb Raider GOTY Editionراهنمای نصب بازی Tomb Raider GOTY Edition :اینجا کلیک کنید

autofgrol 512 دانلود بازی تام رایدر Tomb Raider GOTY Edition سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8 (32bit/64bit)
Processor:Dual core CPU: AMD Athlon64 X2 2.1 Ghz (4050+), Intel Core2 Duo 1.86 Ghz (E6300)
Memory: 1GB Memory (2GB on Vista)
Graphics: DirectX 9 graphics card with 512Mb Video RAM: AMD Radeon HD 2600 XT, nVidia 8600
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 22 GB HD space

Recommended:

OS:Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955, Intel Core i5-750
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 5870, nVidia GTX 480
DirectX®: 11
Hard Drive: 22 GB HD space

 

تعداد بازدید از این مطلب: 489
بازدید : 489
امیررضا
1:1
چهار شنبه 16 بهمن 1392

 دسته‌بندی : استراتژی | اکشن | بخش بازی

دانلود بازی اکشن ولگرد ها Blackguards برای PC

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

بازی Blackguards در مورد فردی است که به اعدام محکوم شده درصورتی که بیگناه است و به اشتباه درگیر ماجرای عجیب شده است. وی با کمک تعدادی از دوستانش نقشه فرار از زندان را میکشد. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع، بخش آنلاین پیشرفته، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی اکشن ولگرد ها Blackguards برای PC

برخی از ویژگی های این بازی:

مرحله eaturing aventurin south طوری طراحی شده است که تابحال در هیچ بازی رایانه ای مشاهده نکرده اید
مرحله the dark day برترین مرحله در بخش آنلاین میباشد
گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی فراوان
استفاده از لوازم کامل جنگی در هر مرحله
بخش پیشرفته آنلاین با تعامل هوشمند
پایانهای مختلف برای بخش داستانی
عمق تاکتیکی بالای گیم پلی بازی
داستانی با تمای دزد و پلیسی
بیش از 190 مرحله فردی
و …

 

تعداد بازدید از این مطلب: 489
بازدید : 489
امیررضا
3:59
دو شنبه 14 بهمن 1392

 دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

…:: DLC جدید بازی با عنوان Total War: ROME II – Caesar in Gaul به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت 1-2-3-4 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Total War: Rome II گیمر را به سال 272 پیش از میلاد می برد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکمفرمایی کند. در این زمان(زمان بازی) هشت فرقه ی مختلف برای انتخاب وجود دارد. وسعت بازی Rome II از جهت حوزه ی تحت پوشش نقشه ی بازی، تعداد افراد هر فرقه و ویژگی های دیگر گسترده تر است. این نسخه ی بازی نسبت به نسخه ی قبل خود بیشتر تحت تاثیر داستان زندگی افراد برجسته ی سیاسی و ژنرال ها و پادشاهانیست که به این دوره اهمیت بخشیده اند.
در این سری از بازی، ژنرال ها نقش حیاتی دارند و بیشتر تاکید داستان بر چگونگی عملکرد امپراتوری ها و حاکمان است. همچنین نمای جدی بازی در جنگ مدیرتی محکم اقتصادی و سیاسی زمان اشاره دارد و مهمترین المنت در ساختار لشکرکشی های Total War: Rome II صف بزرگ فرقه های متعددیست که با هوش مصنوعی کنترل می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

Total War: Rome II یک نسخه ی پیشرو نسبت به نسخه های قبلی بازی است چرا که با آمیختن جنگ های بزرگ و حوادث تاریخی برجسته و لشکرکشی های عظیم روح دیگری به بازی بخشیده است. بزرگترین تغییری که توجه گیمر را به خود جلب می کند نوع سازماندهی نقشه است که در ان شهرها از اهمیت کمتری نسبت به نسخه پیش برخوردارند و بیشتر بر مبارزات ایالتی تکیه شده است. در این حالت نمایی متفاوت از بازی در اختیار شماست که در آن تصمیم گیری برای کنترل چندین شهر در یک ایالت بسیار جذاب است.
هوادارن قدیمی این بازی ممکن است بخاطر حذف امکان شخصی سازی شهرها ناراحت باشند اما باید گفت که در نسخه ی جدید سیستم بازی و اداره ی مناطق بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود چرا که در این نسخه گیمر زمان بیشتر برای طرح نقشه های استراتژیک و فرماندهی جنگ در اختیار دارند.
نقشه ی استراتژیک عظیم بازی، مطابق با ویژگی های طبیعی، نقاط بن بستی نیز دارد و جنگ ها و کشمکش های منطقه ای در شهر های کوچک نیز در بازی به وقوع می پیوندد. این بازی جدید با معرفی آداب خاص برای لشکر ها و ارتش ها گیمر را قادر می کند تا دسته ای از مکانیک های خاص را به وجود بیاورد که محدودیت های واقعی برای خود بازیکن و کامپیوتر ایجاد کند.

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

جنگ در Total War: Rome II بسیار خشن و واقعی پیش می رود و گاهی گیمر مجبور میشود که بازی را متوقف و زوم کند تا با توجه به موقعیت افراد و فضای موجود در مورد کاری که قصد انجامش را دارد تصمیم بگیرد.
هوش مصنوعی در Total War: Rome II در جنگ های لحظه ای کاملا قاطع عمل می کند اما گاهی خلاف استراتژی عمل کرده و لشکر کوچکی را مقابل لشکر بزرگ گیمر قرار می دهد تا پیوستگی سودمندی بین دوطرف ایجاد کند.
جنگ های دریایی یکی از نقطه ضعف های این بازی هستند چرا که دقت پایین و فقدان هرگونه تاکتیک در اکثر مواقع باعث مغلوب شدن گروه مقابل گیمر می شود. اما مهمترین نقطه ضعف این بازی این است که زمان زیادی صرف میشود تا به نقطه ی عطف جنگ برسیم و همچنین با پیشرفت بازی تنها یک تغییر جهت ممکن است چند دقیقه زمان ببرد.

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
CPU: 2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
RAM: 2GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).i
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 35 GB HD space
Additional: Screen Resolution – 1024×768

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

تعداد بازدید از این مطلب: 351
بازدید : 351
امیررضا
3:53
دو شنبه 14 بهمن 1392

 دانلود بازی گروه قدیس ها Saints Row IV

.:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::.

.:: آپدیت به همراه DLC شماره 1 تا 8 بازی اضافه شد ::.

:: به همراه خرید پستی ::

Saints Row IV یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویانه ی باز، ساخته ی Volition Inc و منتشر شده توسط Deep Silver است. این بازی در نسخه های مختلف برای مایکروسافت ویندوز، PlayStation 3 و Xbox 360 در دسترس دوستداران بازی های اکشن قرار دارد. این نسخه چهارمین نسخه از سری بازی های Saints Row بعد از انتشار Saints Row Third در سال 2011 است. همانند نسخه های قبل در این نسخه نیز بازیکن به مسئول کنترل رهبر گروه قدیسه هاییست که هم اکنون ریاست دولت ایالات متحده را در دست دارند. این بازی به شهر افسانه ای که در نسخه ی سوم وجود داشت برگشته و وقایع آن در پنج سال بعد از زمان آن بازی جریان دارد. این نسخه از بازی بر نبرد قدیسه ها مقابل هجوم بیگانگان و ظهور دشمنان و دسته ی مخالفانی که در گذشته با آنها در مبارزه بودند متمرکز است.
گیم پلی:
پلات داستان حملات بیگانگان در فضایی مشابه نسخه قبل بازی را برای بازیکنان به گونه ای متفاوت تر مرور می کند و اکثر داستان بازی در این موقعیت های مبارزه و درگیری میگذرد. این مبارزه ها بیشتر در فضای تاریک شب و با المنت ها و حالت های کامپیوتری Saints Row کلاسیک اتفاق می افتد و در اکثر موقعیت ها هدف ضربه زدن به دشمنان و فرار از دست آنان است.
Saints Row IV اکثر المنت های خود را از نسخه ی قبلی گرفته است که عمدتاً یک بازی سوم شخص پرسپکتیوِ باز در جستجوهای مبارزاتی و آمیخته با اهداف ثانوی بود. قابلیت هایی همچون سرقت، رانندگی، تنظیم ماشین به صورت دلخواه و خرید اسلحه و لباس از ویژگی هایی است که در دسترس گیمر قرار دارد. المنت جدید این نسخه قابلیت خرید و ارتقاء قدرتهاییست که توانایی های فوق بشری را در اختیار بازیکن می گذارد که به او اجازه ی پرش به بالای ساختمان ها، پرواز در آسمان و چندین عمل ماورای طبیعی دیگر را می دهد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت
ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی گروه قدیس ها Saints Row IV

طرح کلی داستان:
کمی بعد از وقایع رخ داده در Saints Row The Third، Pierce، Shoundi و رئیس به همکاری با Asha Odekar نماینده ی MI-6 و همکارش Matt Millerرهبر سابق Deckers در جریان ترور Cyrus Temple رهبر سابق STAG که آرزوی کشتن قدیس ها را داشت، فراخوانده شدند. این دو نفر نقشه ی تخریب Washington D.C با موشک هسته ای را در سر دارند. رئیس موفق به ترور Cyrus میشود اما قادر به منصرف کردن آنها از پرتاب موشک نیست. رئیس هنگام اجرای ماموریت پرتاب موشک قبل از اینکه به واشنگتن برسد موشک را خلع سلاح می کند تا ستایش امریکا را نصیب خود کند. پنج سال بعد رئیس به ریاست جمهوری ایالات متحده میرسد و کابینه خود را با چند نفر از اعضای گروه قدیس ها تشکیل میدهد. هنگامی که انها در حال آماده شدن برای یک کنفرانس فشرده هستند خبر میرسد که Asha و Matt به کاخ سفید امده اند تا خبر یک حمله ی خارجی را بدهند. به محض اینکه رئیس باخبر می شود حمله آغاز میگردد و همه ی اعضای کابینه و رییس توسط Zinyakدستگیر می شوند. رییس با کمک متخصص کامپیوتر گروه قدیس ها به همراه رییس جمهور Vice نجات یافته و فرار می کنند. هنگامی که این سه نفر در تلاش برای کمک گرفتن از زمین هستند Zinyak تصمصم میگیرد که کل سیاره را منفجر کند تا هر کس که توسط او دستگیر نشده کشته شود. رئیس تصمیم میگیرد که به Steelport برگشته و انتقام زمین را بگیرد و به اعضای باقیمانده ی قدیس ها را پیدا کرده و با کمک آنها Zinyak را به چنگ بیاورد. رییس با تغییر چهره ی خود به تبدیل شدن به دیگر اعضای گروه قدیس ها به دنبال یارانش میگشت که در همین هنگام Zinyak شهر را از اعضای خودش که چهره هایشان را به شکل مهاجمان شناخته شده توسط رئیس در اورده بودند پر کرد تا او را متوقف کند. Kinzie متخصص کامپیوتر قدیس ها این ماجرا را فهمید و به رئیس اطلاع داد و با کمک هم به جستجوی همکارشان jonny رفتند که در یک کشتی به دام افتاده بود و فکر می کرد Ashua مرده است. سرانجام جانی را نجات داده و او را از زنده بودن Ashua با خبر کردند.

دانلود بازی گروه قدیس ها Saints Row IV

قدیس ها خود را تقویت می کنند تا با Zinyak روبرو شوند اما توسط افراد Zinyak محاصره می شوند و Kinzie دستگیر میشود. رئیس با چهره ی واقعی خود به دنبال Keith میگردد تا او را که به قدیس ها خیانت کرده، آنها را از پای درآورده و فرار کرده پیدا کند. وقتی او را یافته و با هم مواجه می شوند Keith به رییس می گوید که Zinyak این قدرت را دارد که زمین را دوباره به حال اولش برگرداند اما در مقابل این کار جان تو را می خواهد. رویس این موضوع را باور نمی کند و فکر میکند که این دسیسه ی Zinyak برای نابودی قدیس هاست. به دنبال تلاش ها و فعالیت های زیاد رویس همکاراش را از کابوس آزاد کرده و سیستم تغییر ظاهر را از کار می اندازند. رویس به اتاق پادشاهی Zinyak میرود و در انجا نیروهای قدیس ها، نیروهای Zinyak و رئیس با هم درگیر می شوند. اینجاست که رئیس Zinyak را کشته و پیروز می شود. نیروهای Zinyak به او می پیوندند.
رئیس از یکی از خدمتکاران Zinyak میخواهد که اگر واقعا تکنولوژی لازم برای بازگرداندن زمین را دارند به آنها بگوید. خدمتکار اعتراف می کند که قدرت انجام چنین کاری را ندارند چون زمین به کلی نابود شده است اما Zinyak یک ماشین زمان دارد که با کمک آن قدیس ها می توانند به زمانی که زمین از بین نرفته بود برگردند. در این هنگام رئیس به اعضای گروهش نگاه می کند و می گوید: ” آماده ی یک سفر بزرگ می شویم.”

دانلود بازی گروه قدیس ها Saints Row IV

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista (x86 or x64)
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 | AMD Athlon II x3
RAM: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 5800 series
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (
برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Saints.Row.IV.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که با نام SAINTSROW4 ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای SaintsRowIV.exe, steam_api.dll و steam_api.ini را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آن رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 380
بازدید : 380
امیررضا
3:49
دو شنبه 14 بهمن 1392

 Need for Speed Most Wanted 2012 دانلود بازی جدید Need for Speed Most Wanted 2012

Need for Speed: Most Wanted 2012 نسخه جدیدی از سری بازی های معروف Need for Speed می باشد که توسط شرکت Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است. بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 416
بازدید : 416
امیررضا
2:42
دو شنبه 14 بهمن 1392

  

ASNAEB  نیامدن موقت پلیس

LJSPOK  شش ستاره پلیس

OSRBLHH دوستاره پلیس

HESOYAM سلامتی

LXGIWYL اسلحه1 برای آدم کشی

KJKSZPJ اسلحه 2 برای ابزارحرفه ای

UZUMYMW اسلحه 3 ابزار نمیدونم چی

AEDUWNV گرسنه نشدن

KVGYZQK شدن   لاغر

BTQDBCB  چاق شدن

JYSDSOD هیکلت رو تا آخر میبره

OGXSDAG احترام رو تا آخر میبره

MUNASEF  تصویر آهسته

SJMAHPE  هر شخض سرباز مانند

RIPAZHA پروازماشین

CVWKXAM  اکسیژن نامحدود

ZSOXFSQ هرشخص سرباز مانند(موشک)

 BAGOWPG یه اعانه رو سرت میذاره

OUIQDMW داشتن اسلحه هنگام رانندگی

(KANGROO) or (LFGMHAL)  پرش بلند

 (FULLCLIP) or (WANRLTW) تیربی نهایت

تعداد بازدید از این مطلب: 702
بازدید : 702

  • قالب وبلاگ
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های کامپیوتری و آدرس ghd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

طرفدارکدام بازی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود